Thursday, February 2, 2012

My Crush in Real Life


Hi Guys today wanna share something feeling about crush on some Guy! ^_^

memang lah sangat2 bahagia bila dapat tahu yang anda sedang memerhatikan seseorang yang anda gemar and suka nak berkawan dengannya.. but watch out jika Guy yang korang tengah on da way nak usha tuh betul2 single ye~ bukan apa..nanti kalau dia sudah berpunya..adoii! melepaslah peluang untuk berkawan..biasalah kes jealous punya pasal..huhu :P so, berhati2 ye..

So, for the first time crita kat dalam laman BLog nih..hehe nak jugaklah berkongsi pendapat and share sama2 tentang crita yang sama pernah terjadi pada korang semuakan..

Dia seorang lelaki yang rajin bila lihat dari jauh..sebab apa?sebab.. dia seorang yang rajin bekerja walaupun masih lagi belajar di sebuah Universiti yang terkenal. Dia seorang yang Caring..sebab apa?sebab.. dia seorang anak lelaki yang care pasal ibunya..lelaki yang care pasal ibunya adalah lelaki yang di sayangi oleh sesiapa pun.. *bukan bermakna dia anak Ibu ok..* Dia seorang yang beriman..setiap masuk waktu..dia akan pergi menunaikannya..dia juga seorang rakan atau kawan yang baik..sebab apa?sebab dia pendengar dan pemberi nasihat yang baik.. andai satu hari nanti saya bertemu dengan ciri-ciri lelaki yang diidamkan setiap wanita nih..alangkah bahagiannya dunia nih.. ^_^

Tapi apa kan daya, saya bukan lah gadis yang begitu berterus terang dengan apa yang saya rasakan nih..jadi saya terpaksa memendamnya dengan niat agar saya berharap ada lagi lelaki seperti dia yang khasnya untuk saya..hehe

P/s: simbol Superman tuh menandakan si Dia yang saya maksudkan, apabila pertama kali saya terpikat dengan penampilannya yang memakai T-Shirt berwarna Biru dan berlogo Superman..Kacak sangat! hehe *alangkah indahnya jika dia mengetahui..* bye-see next entry!

5 comments:

Syoknye FINGO said...

Wa doakan k.yu dpt jodoh yg bek :)

ai_jiejin said...

^_^ thankssss!!hug!
hehe-
hope wa pn pat yg terbest!

マシトマ said...

Saya doakan anda jumpa Clark Kent, dengan kadar segera.. bkn yg dlm cter tuh.. tp si dia utk anda :)

ai_jiejin said...

clark kent?haha-
segera?-wah..
but thankssssss so muchhhhh!!
harap2 sgt!~~
hope to u too!!cepat2 la ada org yg sudi menerima mashi yg saya kenal nih..hehe ^^

マシトマ said...

ehe-
mungkin ade.. cume belum masanya kn?

xpe.. take time-